onsdag 24 februari 2010

If at first u don't succeed...

...u get up and u try again!

Ja, jag ska ge det en chans till, har gått vansinnigt dåligt nu de senaste veckorna, men vädret ska bli mildare o därmed kan jag få lite motion. Vi verkar också hålla på att bli friska nu så snart är det ut å gå som gäller.

Hoppas på att jag kan gå ner såpass att det iaf märks lite till sommaren.
Har väldiga problem att följa LCHF dock, mest på grund av för lite ork. Bor ensam med mina två barn (6mån o 2år) så det är inte alltid jag känner att jag så hemskt gärna står å gör flera maträtter. Detta resulterar i att jag äter för mycket kolhydrater.
Men förhoppningsvis räcker mitt minskade kolhydratintag o motion till att gå ner några kilo till att börja med.
hoppas hoppas hoppas!

1 kommentar:

  1. En minskning av kolhydrater kanske inte är helt fel om du ändå inet får det att funka fullt ut? Jag vet själv hur ork och motivation tryter! Om inget annat får vi peppa varandra när jag drar igång på allvar när denna bebis har tittat ut :-)

    /Heléne

    SvaraRadera