fredag 19 februari 2010

Suck

Idag har jag handlat, så nu behöver jag inte äta en massa kolhydrater =)

Vägde mig dock idag...har gått upp 2.6kg!!! Käns ju som att man bara vill ge upp =(
Huvva, jag vill också ha en personlig tränare som dom i Biggest Loser. Fast, jag är ju sjuk fortfarande. verkar dessutom som att förkylningen har tagit nya tag, mår riktigt kymigt nu *blä*

Suck suck suck!

Önskar mig nån som kunde stötta å säga att "det kommer att gå, du klarar det" men just nu känns det mest soma tt det bara är att ge upp. VIll inte vara fet längre,  vill vara slankare o vackrare...men det verkar inte hända.
Tycker jag kämpar på bra, jag småäter inte en massa och håller dieten i den mån jag kan, men oftast går det bra. Men iaf så går jag UPP i vikt.

SUCK SUCK SUCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar