torsdag 18 februari 2010

Ingen motion...å massor med kohydrater

Det går inte så bra för mig.
Ingen motion blir det och just nu har det varit lite tajt om cash så jag har varit tvungen att äta pasta osv. (eftersom det är det jag har haft hemma)
Men jag undrar, det måste ju vara bättre att äta kolhydratrik kost (om man måste) ett kortare tag än att äta för lite.
Om man äter för lite så måste det ju innebära att kroppen hamnar i "svältläge" och det är ju inte bra.

Men vad vet jag, om nån har en tanke eller vetskap om det är så skriv gärna en kommentar.

Känner iaf att nu när jag ätit "för mycket" kolydrater så blir jag mer sugen på godsaker (mest kakdeg...konstigt) mår inte heller så himla bra av det hela.
Snart ska det dock bli ändring på det hela, imorgon ska jag åka o storhandla...KUL. Ja, jag älskar att storhandla. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar