torsdag 14 januari 2010

Undvika synder, tugga toy!

Idag har inte varit en bra dag...ur matsynpunkt.
Har varit väldigt duktig och inte småätit något på hela veckan. Var duktig och var ute och gick  måndag och tisdag också...men nu är det ju alldeles för många minusgrader för att ta med barnen i vagnen för att vara ute. Mini har dessutom feber så...

Jag har iaf ätit en ganska stor bit cholkad idag.
Jag har verkligen problem, det inser jag, blev alldeles skakig och kände hur jag blev lugnare när jag fick chokladen i munnen. GUD så gott det var.
Tänker dock att man måste ju få ha lite tillvänjningstid på att inte äta så mycket socker.
Varför finns det inte "sockerplåster"?? Som nikotinplåster alltså.
Jag skulle definitivt köpa sånna, men jag får väl nöja mig med tuggummin sålänge. Funkar faktsikt riktigt bra =)

Tugga Toy!!! (ja, eller extra i det här fallet då =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar