onsdag 13 januari 2010

The bare truth! OBS! känsliga läsare varnas för stark bild =)

Ja, den nakna sanningen...såhär illa är det. (vill dock poängtera att biden är lite konstig, kameran lutade lite så perspektivet blev en aningens snett...men ja, illa är det ändå.=))



Det är konstigt hur skev roppsuppfattning man har...jag menar, jag inser att jag är överviktig...men nånstans i min hjärna är jag endast mullig. Det här kortet visar dock att mullig är ett understatment.
Magen är verkligen hängig...
Jaja, there U go folks! SÅdär ser jag ut nu, det där är mitt FÖRE-foto!


Ofta hör man ju att man ska ta tag i Varför man har blivit överviktig. Jag kan inte hitta några egentliga svar mer än lathet o kanske tristess. Jag känner inte att det finns några underliggande mentala sorger eller så...men kanske kommer det nån uppenbarelse när några kilon försvunnit. Kanske är de begravda där under fettet =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar