måndag 11 januari 2010

Idag börjar mitt nya liv

Ja, idag börjar det. Det NYA livet. Är less på att vara överviktig, vill vara lite mindre att hålla i =)

Jag Älskar mig själv, från insidan och nästan hela vägen ut. Problemet är väl egentligen att jag fortfarande tror att jag ser ut som jag gjorde när jag var 17 år...men det gör jag ju inte. Är säkert 20kg tyngre nu.

Mitt nya liv består iaf av att jag tänker försöka gå ner i vikt. Eller centimertrar tänker jag bli va med, (jag har ingen våg så det blir mer rättvist att mäta)

Jag börjar idag med att sluta småäta. Inget småtuggande mellan målen. DET är mitt må för dagen.

Steg för steg, en liten bit i taget.

Jag tänker helt enkelt inte gå ut för hårt, börjar i liten skala så jag kan bli nöjd över saker jag klarar o triggad att klara mer!

 Såhär ser jag ut idag. Jag har visserligen burit o fött två barn men jag hade mage redan innan. Den är lite hängigare nu men jag väger inte mer nu än innan jag fick barn. Såhär kan man då inte ha det =)


Ska skriva in mina mått senare men nu ska jag ut i vinterluften för att gå och hämta min son som är på dagis! Bra med "gratis" träning =)

Steg för steg, en liten bit i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar